Standartinio mišinio padangos - tai didžiausia visų žieminių padangų dalis. Jos taip pat vadinamos europinio mišinio padangomis bei kieto mišinio padangomis. Šie terminai įprasto mišinio padangas atskiria nuo minkštų ir dygliuojamų. Kaip ir pastarosios, visos standartinio mišinio padangos turi M+S žymėjimą.
Standartinio mišinio padangos pasižymi maksimaliu sukibimu važinėjant asfaltuotais neapledėusiais keliais, didesniais greičiais. Jos yra labiau tinkamos eksploatuoti miesto sąlygomis bei geriau valomuose keliuose. Tai yra Europoje dažniausiai naudojamas padangų tipas. Tačiau Šiauriniuose regionuose populiaresnės yra minkšos arba dygliuotos padangos.
Dažnai vairuotojai klaidingai mano, kad „kieto“, t.y. standartinio mišinio padangos yra tokios kietos kaip vasarinės. Standartinio mišinio tipo padangos - tai tradicinės, nuo seno visoje Europoje naudojamos žieminės padangos, kurių gumos sudėtis visiškai skiriasi nuo vasarinių padangų. Atsiradus „minkšto“ mišinio padangoms, pradėta padangas skirstyti pagal mišinio kietumą dėl skirtingų šių padangų savybių.
Europinio mišinio padangų privalumai:
geras sukibimas esant šlapiai ar šlapiu sniegu padengtai kelio dangai
geras automobilio valdymas bei stabilumas važiuojant dideliais greičiais (pvz.: važiuojant magistraliniais keliais)
Europinio mišinio padangų trūkumai:
nepakankamas sukimas su apledėjusia kelio danga
blogas pravažumas apsnigtuose keliuose
"Tarpinio" mišinio padangos
Dažnai tokiu terminu pavadinamos minkšto mišinio padangos su didesniais greičio indeksais arba standartinio mišinio padangos, kurios turi daugiau įpjovų ir lamelių.