Restauruotos padangos įprastai yra pigesnės nei naujos. Kitų privalumų, lyginant su naujomis padangomis, restauruotos padangos neturi.
Restauravimo proceso metu yra panaudojami senų padangų karkasai, kurie būna atitarnavę ne vieną dešimtį tūkstančių kilometrų. Ant esamų kordų yra užliejamas naujas gumos mišinys, suformuojamas padangos protektorius. Pasitaiko, kad gumos masė pasiskirsto netolygiai, todėl tokių padangų išbalansuoti nebeįmanoma. Ne visi restauratoriai laikosi kokybės reikalavimų, todėl į rinką patenka nekokybiški gaminiai.
Jei nusprendėte sutaupyti ir rinktis ne naujas, o restauruotas padangas, būtinai atkreipkitę dėmesį į jų kilmę. Už restauruotų padangų kokybę atsako tik rimtos ir pasaulyje pripažintos įmonės.
Kas geriau: dėvėtos ar restauruotos padangos?
Jei padangos restauruotos patikimo gamintojo, tai, be abejo, jos bus visais atžvilgiais geresnis sprendimas nei dėvėtos padangos.
Šiuo atveju būtų galima kelti tik tokį klausimą: ar dėvėta aukštos klasės gamintojo nepasenusi padanga su daugiau nei 6 mm gylio protektoriumi bus geresnis pasirinkimas nei neaiškios kilmės restauruota padanga, turinti daugiau nei 8 mm ką tik užlietos gumos?
Deja, vienareikšmiško atsakymo nėra. Visų pirma, dažniausiai nėra aišku, kodėl pakankamai nauja padanga yra parduodama dėvėtų padangų rinkoje. Iš kitos pusės, negirdėtu restauruotų padangų gamintoju nereikėtų per daug pasikliauti.
Visais atvejais pirkėjui turėtų būti svarbiausia garantijos sąlygos.