Tuščias
Grįžti į paiešką
Grįžti į paiešką

Momo 5X120 R19 8,5 ET35 Stealth Gmfm

17%

Pigiau

Momo 5X120 R19 8,5 ET35 Stealth Gmfm




  • Kiti dydžiai Stealth Gmfm:

      309,00 €372,00 € *
    Sėkmingai įdėta į krepšelį

  • Suma: 309,00 €
    • Pristatymas:
    • Atsiėmimas parduotuvėse:
    • Vilniuje antradienį, 2024.12.03 nuo 15:00
    • Panevėžyje ketvirtadienį, 2024.12.05 nuo 15:00
    • Pristatymas bet kur Lietuvoje:
    • trečiadienį, 2024.12.04 nuo 09:00


    • Skylės

      5X120

    • Skersmuo

      R19

    • Kokybės lygis

      Aukščiausias

    • Plotis

      8,5

    • Išnešimas

      35

    • Centrinė skylė

      72,6

    • Spalva

      GUN MATT FACE MACHINED

    • Spalvos grupė

      Pilki poliruoti matiniai





    Pasitikrinkite, ar šie ratlankiai tinkami jūsų automobiliui:
    Markė:
    Modelis:
    Metai:
    Modifikacija:

    Įsigykite išsimokėtinai:

    arba įprastu lizingu:




    Apie gamintoją:

    Momo 1964-ais metais įkūrė lenktyninių automobilių vairuotojas Gianpiero Moretti. Tais metais Moretti užsakė vietiniam amatininkui pagaminti unikalų vairą savo paties lenktyniniam automobiliui. Šis specialus vairas - pirmasis Momo vairas bendrovės istorijoje - turėjo geresnį ir storesnį sukibimą, palyginti su tuo metu prieinamais įprastais lenktyniniais vairais. Kitų komandų vairuotojai greitai pastebėjo naują Moretti vairą ir norėjo to paties savo automobiliams, tada ir prasidėjo šlovingasis etapas. Naujasis Momo vairas atkreipė ir tuometinio Ferrari Formulės-1 vairuotojo Johno Surteeso dėmesį, kuris norėjo jį pritvirtinti prie savo vienviečio automobilio. John Surtees Ferrari su įmontuotu Momo vairu 1964 m. iškovojo Formulės-1 pasaulio čempiono titulą. Taigi Gianpiero Moretti savo aistrą pavertė gamybos realybe ir gimė Momo (Moretti Monza). Iš pradžių Momo gamyba buvo susijusi tik su lenktynių pasauliu, tačiau aštuntąjame dešimtmetyje kompanija pradėjo plėsti veiklą kurdama naujas produktų linijas. Taigi Momo pradėjo gaminti lengvojo lydinio ratlankius ir vairus kelių automobiliams tiek antrinės rinkos sektoriui, tiek originalios įrangos automobilių gamintojams, pradedant Ferrari. Dešimtojo dešimtmečio pabaigoje Momo pasirašė bendradarbiavimo susitarimą su Rolls-Royce, kad būtų jų originalios įrangos tiekėju, o vėliau šiuo pavyzdžiu pasekė daugybė kitų automobilių gamintojų: Aston Martin, Citröen, Fiat, Honda, Mazda, Porsche, Toyota, Volkswagen, Volvo ir kt. Per tuos metus Momo taip pat labai sėkmingai tęsė dalyvavimą automobilių lenktynėse: 1983 m. Brabham komanda laimėjo Formulės 1 čempionatą, su pirmą kartą Momo lengvojo lydinio ratlankiais aprūpintu bolidu. Mario Andretti, Ayrtonas Senna, Nigelas Manselis, Nelsonas Piquetas, Michele Alboreto, Michaelas Schumacheris ir prieš juos Niki Lauda, ​​Jackie Stewartas ir Clay Regazzoni yra tik keletas pavyzdžių iš geriausių šiuolaikinės istorijos vairuotojų, kurie varžėsi ir laimėjo daugybę lenktynių su Momo vairu ir ratlankiais.



Populiariausi šito dydžio ratlankiai



Populiariausios padangos

Grįžti į paiešką
*/

+370 614 82222 a

Jūsų pranešimas išsiųstas. Pasitikrinkite, ar tikrai gerai nurodėte savo kontaktinius duomenis.

Klausk specialisto